
Zanima vas? Dođite da se uverite sami.
Zakažite besplatnu 30-minutnu turu kroz naše kancelarije, zajedničke prostore i sadržaje.
Ćao! Ja sam Mirjana – tu sam da vas provedem kroz naše prostore i odgovorim na sva vaša pitanja.
Zakažite besplatnu 30-minutnu turu kroz naše kancelarije, zajedničke prostore i sadržaje.
Radujem se da vas upoznam!

Mirjana Kitić
Direktor prodaje
Vaša lična, moderna kancelarija A klase na Novom Beogradu—ekskluzivno mesto za stvaranje novih ideja i poslovnih prilika.
Uživajte u privatnim kancelarijama u The Place-u – u srcu biznis okruženja na Novom Beogradu. The Place, smešten u X zgradi, sa radnim okruženjem koje dizajnirano tako da bude fleksibilno i da se prilagodi načinu vašeg poslovanja, nudi privatnost i mir bilo da radite sami ili sa timom.
Bilo da ste preduzetnik, deo startup-a ili korporativni tim, prostor je inspirativan za ideje, inovacije i saradnju. Potpuno je opremljen stolovima čija se visina podešava, ergonomskim stolicama, okupan prirodnim svetlom i osmišljen tako da vas podržava u ostvarenju vaših ideja.
Savršene za pojedince ili timove, svaka kancelarija je zvučno izolovana, sa plug-in radnim stanicama i pristupom brojnim salama za sastanke, konferencijskoj sali, phone booth-ovima, terasama i zonama za odmor.
U retkim slučajevima nestanka struje, alternativni izvor struje omogućuje bezbrižan nastavak rada. Uz pristup kancelarijama 24/7, najsavremenijom tehnologijom i premijum uslugom obezbeđeno je neprekidno i produktivno radno iskustvo.


Prostrane kancelarije
Prirodno svetlo
Zvučna izolacija
Radni stolovi podesivi po visini
Najsavremenija tehnologija
Pristup kancelarijama 24/7
Sale za sastanke
Phone booths
LEED Gold sertifikovana zgrada
Osveženje
Podzemni parking
Prilagođen pristup
Our Private Office offer
Explore our pricing for meeting room rentals, tailored to fit your needs.
Privatna kancelarija od 4 do 30 radnih mesta
Tražite isplativo rešenje za radni prostor?
Tvoja podrška na putu kroz The Place
Mirjana Kitić

U okviru jedne cene dobijate:
Miran i izdvojen prostor samo za vaš tim
Prostranu kuhinju sa besplatnim posluženjem
Playroom za malo opuštanja
20 meeting sala
4 terase
I naravno, ponedeljkom kiflice
Inovativan dizajn
Svetle prostorije
Tihe zone

Jednostavno povezivanje
Inovativan dizajn
Svetle prostorije
Tihe zone

Jednostavno povezivanje
Vrhunske pogodnosti

Pažljivo odabrani detalji
Savršen komfor
Održavanje higijene na dnevnom nivou
Vrhunske pogodnosti

Pažljivo odabrani detalji
Savršen komfor
Održavanje higijene na dnevnom nivou
ZAKORAČI
Sve što treba da znate

Koliko su fleksibilni uslovi za iznajmljivanje privatnih kancelarija u The Place-u?
Period iznajmljivanja je osmišljen tako da odgovara vašim potrebama i dogovara se na 3, 6 ili 12 meseci. Produženje perioda iznajmljivanja može se dogovoriti u skladu sa razvojem vašeg biznisa.
Mogu li da prilagodim sebi kancelarije u The Place-u?
Da, moguće je personalizovati privatne kancelarije tako da reflektuju vaš brend ili stil. Ovo uključuje dodavanje umetničkih dela, brendiranje, lični pečat (odobrava zakupodavac) radi kreiranja prostora koji je jedinstven i vaš.
Koje su usluge uključene u cenu usluge u The Place-u?
U cenu zakupa privatne kancelarije je ukljuceno celodnevno osvezenje, koriscenje sala za sastanke, štampanje i naravno sve bazicne usluge koje podrazumevaju svakodnevno ciscenje, internet i slicno.
Da li je privatna kancelarija bezbedna i dostupna 24/7?
Apsolutno. Kancelarije u The Place-u su dostupne 24/7 i ulazak je omogućen pomoću kartice ili biometrijskih podataka. Tako je omogućena privatnost i bezbednost sve vreme.